ثبت سفارش
روند ثبت سفارش در این وبسایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در صفحهنخست یا صفحهها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرمها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
پیگیری سفارش
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟
بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.
جشنواره و تخفیف ها
ماهرو به منظور ارائه خدمات نوین و در راستای حمایت از مشتریان، بعضا در مناسبت ها و اعیاد مختلف، اقدام به برگزاری جشنواره ها و کمپین های همراه با تخفیف برای بعضی از کالاها و مشتریان، صرفا در خریدهای آنلاین می نماید. لذا داروکده هیچ گونه تعهدی به ارائه تخفیف ها در هنگام خرید حضوری از داروخانه مرکزی جمالزاده ندارد.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه ماهرو ، اشتراکگذاری تجربه خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات فروشگاه ماهرو با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد. ماهرو در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی ماهرو درباره محتویات نظر نیست؛ لذا از مشتریان محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
همچنین ما این اختیار را داریم که بنا به صلاحدید خود هر محتوایی را که غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید، مختل کننده حقوق دیگران و در تضاد با این شرایط و ضوابط باشد، ویرایش و یا حذف کنیم و شما میپذیرید که نظرات شما غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید و در تضاد با حقوق دیگران و این شرایط و ضوابط نباشد. در واقع شما مسئولیت هر نظری را که از طرف شما ارسال میشود، به عهده دارید.
خرید کالا، تاریخ انقضا و ارسال
- تمام محصولات فروخته شده در ماهرو دارای تاریخ انقضای طولانی هستند. در صورتی که محصولی دارای تاریخ انقضای نزدیک باشد در کنار کادر قیمت، در صفحه همان محصول مشخص خواهد شد.
- دقت لازم در حین ثبت سفارش و انتخاب کالا با تاریخ انقضای مربوطه، به عهده مشتری می باشد و ماهرو پس از تحویل کالا به مشتری هیچ مسئولیتی در قبال تعویض و یا عودت کالا ندارد. در فروشگاه ماهرو، تمامی سفارشات از لحاظ کیفیت و کمیت مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و در صورت عدم تایید از ارسال آن ها جلوگیری می شود.
- تمامی سفارشات در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تحویل اداره پست شده و کد رهگیری ارسال سفارش به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.
بازگشت کالا
ماهرو همواره رضایت و آسودگـی خاطـر مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است. به این منظور بازگشت رایگان محصول تا 3 روز (طبق شرایط زیر) بعد از دریافت محصول توسط مشتری امکانپذیر است. هدف اصلی ماهرو ارسال محصولات سالم در کمترین زمان ممکن براساس نیاز مشتری است و لذا تمامی محصولات با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی عرضه میشوند.
شرایط:
- وجود مشکل فنی
- مغایرت محصول با سایت
- آسیب در اثر حمل
- مشکل در تاریخ انقضا محصولات
نکته: در صورتی که مشتری به دلایل شخصی تمایل به انصراف از خرید داشته باشد قبل از اینکه کالا از انبار فروشگاه خارج شود امکان پذیر میباشد.
در صورتی که مشتری به دلایل شخصی تمایل به انصراف از خرید داشته باشد انصراف خود را میتواند تا قبل از دریافت کالا به پشتیبانی اعلام نماید در غیر این صورت امکان پذیر نمیباشد.
کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت
در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی در محصول و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان 3 روز کاری پس از دریافت محصول، مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی ماهرو رسانده و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (3 روز کاری) مسئولیتی متوجه ماهرو نخواهد بود.
کالاهایی که امکان عودت دارند که دارای شرایط زیر باشند:
- از بسته بندی کارخانه خارج نشده باشند (از حالت آکبند خارج نشده باشند)
- استفاده نشده باشند
- مخدوش بودن کالا مربوط به حمل و نقل و بسته بندی باشد
نکات مهم در بازگشت کالا:
- جهت اعلام مشکل در محصول دریافتی و نیاز به بازگشت محصول، لازم است قبل از بازگرداندن آن، از طریق تلفن 32899470-028 اقدام گردد.
- باید مرسوله بازگشتی با پست پیشتاز ارسال شود و رسید پستی نیز باید به همراه مرسوله و یا از طریق سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (تیکت) ارسال شود در صورت بازگشت مرسوله به هر روش دیگر به جز پست ، ماهرو مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه بازگشت ندارد.
- هزینه مرسولهی بازگشتی در صورت عدم تایید بازگشت، به عهده مشتری خواهد بود.
- به منظور بازگشت محصول، لازم است که محصول در بستهبندی جداگانه قرار گرفته و از مخدوش کردن، نوشتن و الصاق هرگونه برچسب بر روی بسته بندی محصول خودداری شود. در صورت مخدوش شدن بسته بندی محصول، ماهرو از پذیرش محصول مرجوعی خودداری خواهد کرد.
- پس از بررسی و تایید بازگشت محصول، توسط ماهرو، حداکثر تا سه روز کاری نسبت به تعویض کالا و یا پرداخت هزینه سفارش به انتخاب مشتری اقدام میگردد.
- در صورت عدم تایید بازگشت محصول توسط کارشناسان ماهرو، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده میشود.
- پس از بررسی، در صورتی که محصول خارج از ضوابط مقرر تشخیص داده شود محصول به مشتری بازگشت داده میشود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش محصول، محصول به مدت 10 روز به صورت امانت نزد ماهرو باقی میماند و پس از این مدت ماهرو هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی محصول بر عهده نخواهد داشت.
- چنانچه محصول خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه محصول بازگشتی، هدیه محصول و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود.